Bu modda “Kraken” adı verilen para birimi mevcut. Bu paralar ile değişik dövüşçü minyonlar satın alabiliyorsunuz. Bu “dövüşçü” minyonlar, her minyon dalgasında tekrardan doğarak koridorlara gider. Her birinin kendine özgü özellikleri var ve özellikler İşlevsellik, Savunma, Saldırı olmak üzere 3 özellik üzerinden 3 seviye yükseltilebiliyor.

Ayrıca, bu moda özel eşyalar sekmesinde “Karaborsa” adı verilen yeni bir eşya sekmesi de var. Buradan bu moda özel yeni eşyaları görebiliyorsunuz.

 



 

Krakenler

  • Her 60 saniyede 1 Kraken gelir.
  • Şampiyon öldürmek 2 Kraken verir.
  • Asist yapmak 1 Kraken verir.
  • Ormanda büyük yaratık öldürmek 1 Kraken verir.
  • Ejderha almak takım üyelerine 1 Kraken verir.
  • Baron almak takım üyelerine 1 Kraken verir.

 

 

 

Dövüşçüler

  • Her dövüşçü 5 Kraken. Aynı anda yalnızca bir tane dövüşçü satın alınabiliyor.

 

Keskin Yüzgeç

  • Yakın Dövüşçü: Şampiyon Kovalayıcı
  • Rakip şampiyonu acımasızca kovalar ve ona saldırır.
  • +%100 Saldırı Hızı özelliği.

keskin (1)

keskin (2)

 

Demir Kabuk

  • Yakın Dövüşçü: Kuşatma Tankı
  • Minyonlardan az hasar alır ve saldırıları engelleyen bir kalkan alır. Ayrıca yapılara %25 fazla hasar verir.
  • Rakip kulelerden %25 az hasar alır.

kabuk (1)

kabuk (2)

 

Yağmacı Yengeç

  • Menzilli: Şampiyon Dürtme
  • Yakındaki rakip şampiyonlara top atışı yapar. Ayrıca şampiyonlara odaklanınca saldırı hızı kazanır ve ek hasar verir.
  • +150 saldırı menziline ayrık atış yaparlar fakat %50 az hasar verir.

yengec (1)

yengec (2)

 

Koza Göz

  • Menzilli: Destek 
  • Dost minyonlara büyü kalkanı ve ek büyü direnci verir. Ayrıca yakındaki ormanda görüş sağlayabilir.
  • Her 10 saniyede bir dost minyona büyü kalkanı verir. (100 + %200 Koza Göz’ün SG )

koza (1)

koza (2)

 



 

Dövüşçü Yükseltmeleri

Özellik Yükseltmeleri

1. Seviye (5 Kraken)

  • Keskin Yüzgeç: Bir şampiyona odaklanana kadar, onu sürekli kovalar. Şampiyonlara vururken +%100 hareket hızı kazanır ve birimlerin içinden geçer.
  • Demir Kabuk: Rakip yapılara %175 hasar verir. İlk düz vuruşu veya kule vuruşunu engelleyen bir kalkan kazanır. Kalkan kırıldıktan 10 saniye sonra tekrar yenilenir.
  • Yağmacı Yengeç: +50 saldırı menzili kazanır. Her düz vuruşta %150’ye kadar biriktirilebilir, %20 saldırı hızı kazanır. (3 saniye erime süresi)
  • Koza Göz: 10 büyü direnci kazanır. Her 30 saniyede bir ormanı 4 saniyeliğine gösteren bir ruh gönderir.

 

2. Seviye (10 Kraken)

  • Keskin Yüzgeç: Rakip şampiyona her vuruşunda onu işaretler. 3. işaretlemede Keskin Yüzgeç, hedefine %300 hasar verir.
  • Demir Kabuk: Rakip yapılara %250 hasar verir. Kalkan aktifleşince rakip minyonlardan %35 az hasar alır.
  • Yağmacı Yengeç: +100 saldırı menzili kazanır. Rakip şampiyona her vuruşta %150 hasar verir.
  • Koza Göz: 20 büyü direnci kazanır. Kalkan miktarı 150 + (%100 Koza Göz’ün SG) olur.

 

3. Seviye (20 Kraken)

  • Keskin Yüzgeç: Her minyon dalgasında Keskin Yüzgeç doğar.
  • Demir Kabuk: Rakip yapılara %325 hasar verir. Kalkan süresi 3 saniyeye düşer. Kalkan aktifken minyonlardan %65 az hasar alır.
  • Yağmacı Yengeç: +159 saldırı menzili kazanır. Toplardan birisi rakip minyona vururken, diğeri de rakip şampiyona vurabilir.
  • Koza Göz: 30 büyü direnci kazanır. Taban kalkan değeri 300 olur. Ormanı gösteren ruhlar 10 saniyede bir aktifleşir.

 

 

Saldırı Yükseltmeleri

  • 1. Seviye: Dövüşçünüze +10 Saldırı Gücü verir. (5 Kraken)
  • 2. Seviye: Dövüşçünüze +20 Saldırı Gücü verir. (10 Kraken)
  • 3. Seviye: Dövüşçünüze +30 Saldırı Gücü verir. (20 Kraken)

 

 

Savunma Yükseltmeleri

  • 1. Seviye: Dövüşçünüze +100 Can verir. (5 Kraken)
  • 2. Seviye: Dövüşçünüze +200 Can verir. (10 Kraken)
  • 3. Seviye: Dövüşçünüze  +300 Can verir. (20 Kraken)

 

 

Yeni Eşyalar

Fiziksel Hasar Eşyaları

Kasırga Pençeleri

1

  • +30 Saldırı Gücü
  • +%20 Saldırı Hızı
  • +%4 Hareket Hızı
  • PASİF: Her düz vuruş, bir yük biriktirir. 3 yük olduğunda, sonraki 3 saldırı “maksimum saldırı hızı” ile vurulur fakat %50 az hasar verilir.

 

Et Yiyen (Yalnızca yakın dövüş)

2

  • +20 Saldırı Gücü
  • +%10 Can Çalma
  • PASİF: Düz vuruşlar yük biriktirir, 5 yük olduğunda aktif kullanılabilir olur
  • AKTİF: Rakip minyona “200 + %75 SG” hasar verir ve “50 + %75 SG” can yeniler. (Eşyaya +1 yük eklenir. Her +1 Yük +1 SG verir)

 

Serap Kılıcı

3

  • +60 Saldırı Gücü
  • +%15 Kritik Hasar Şansı
  • +%12 Can Çalma
  • PASİF: Rakiplere vurmak, onlara yük bırakır. Yüklü rakipler 3 saniyeliğine görünür olur. (Aynı anda 1 rakip)
  • AKTİF: İşaretlenmiş rakibe 350 birim içindeyse ışınlanır.  (60 Saniye bekleme süresi)

 

Büyü Eşyaları

Kayıp Kitap

4

  • +50 Yetenek Gücü
  • +%100 Taban Mana Yenilemesi
  • PASİF: %20 Bekleme süresinde azalma.

 

Grimoire Savaşları

5

  • +100 Yetenek Gücü
  • +%100 Taban Mana Yenilemesi
  • +%20 Bekleme süresinde azalma.
  • PASİF: Rakibe büyü kullanmak 2 saniyeliğine %20 hareket hızı verir.

 

Yıkım Ayini

6

  • +100 Yetenek Gücü
  • +%100 Taban Mana Yenilemesi
  • +%20 Bekleme süresinde azalma
  • PASİF: Rakibe koşmak ya da rakibi öldürmek yük verir. (Maksimum 200 yük). Yapılara vurmak 50 yük harcar ve yapıya “100 + %15 YG” gerçek hasar verir.

 

Pox Sırrı

7

  • +100 Yetenek Gücü
  • +%100 Taban Mana Yenilemesi
  • +%20 Bekleme süresinde azalma
  • PASİF: Rakip şampiyona vurmak, ona yük bırakır (Maksimum 5)
  • AKTİF: Etraftaki yüklü kişilere, her yük için “100 + %5 YG” hasar verir ve rakiplerin her yük için %5 mana yenilenir. (60 saniye bekleme süresi)

 

Dalgalı Su Asası

8

  • +40 Yetenek Gücü
  • +25 Büyü Direnci
  • +%50 Taban Mana Yenilemesi
  • PASİF: 5 saniyede bir eksik mananın %2’sini yeniler.
  • PASİF: Nehir üzerindeyken %30 hareket hızı ve 5 saniyede 10 mana yenilemesi verir. (Pasifler birleşmez.)

 

Düzenbazın Aynası

9

  • +60 Yetenek Gücü
  • +400 Can
  • PASİF: +15 Büyü Nüfuzu
  • AKTİF: 30 saniyeliğine dost şampiyonun yanına gider ve onun görünümünü alır. Yetenek kullanmak veya saldırmak bu aldatmacayı bozar.

 



 

Savunma Eşyaları

Ölü Adamın Zırhı

10

  • +600 Can
  • +55 Zırh
  • PASİF: Hareket etmek Momentum yükü biriktirir. 100 yük olduğunda 60’a kadar hareket hızı verir. Sersemletme, kışkırtma, korkutma, susturma gibi etkiler bu özelliği azaltır.
  • PASİF: Düz vuruşlar Momentum yükünü sıfırlar. Her 2 yük +1 fiziksel hasar verir. Eğer 100 yük varsa bu etki iki katına çıkar ve rakip %75 yavaşlar (1 saniyeliğine)

 

Martyr’in Hilesi

11

  • +400 Can
  • +%100 Taban Can yenileme.
  • +%10 bekleme süresinde azalma
  • AKTİF: Sizi 3 saniyeliğine hedef şampiyona bağlar. Ona alınan hasarın %60’ını siz alırsınız. (30 saniye bekleme süresi)

 

 

İşlevsel Eşyalar

Kuklacı

12

  • +250 Can
  • +25 Büyü Direnci
  • +%50 Taban Mana Yenileme
  • +%20 Bekleme Süresi
  • PASİF: Her 5 saniye eksik mananın %2’sini yeniler.
  • PASİF: Rakibe düz vuruşlar, 6 saniyeliğine onu bir ip ile işaretler. Rakip 1000 menzil dışında kalırsa bağ kopar.
  • AKTİF: İp ile işaretlenmiş rakipleri size doğru çeker, rakipler maksimum 250 birim gelebilir. (45 saniye bekleme süresi)

 

Kasvet Küresi

13

  • +%5 Bekleme süresinde azalma
  • +%25 Taban Mana yenilemesi
  • AKTİF: Dost şampiyona 60 kalkan verir. Emilen hasarın %25’i kadar altın kazanılır. Kendine üzerinizde kullanılan aktif, yaratıklar vurduğunda altın vermez (15 saniye bekleme süresi)

 

Dolandırıcı’nın Küresi

14

  • +%10 Bekleme Süresinde Azalma
  • +%50 Taban Mana yenilemesi
  • AKTİF: Dost şampiyona 100 kalkan verir. Emilen hasarın %25’i kadar altın kazanılır. Kendine üzerinizde kullanılan aktif, yaratıklar vurduğunda altın vermez (15 saniye bekleme süresi)

 

Güven Küresi

15

  • +%20 Bekleme Süresinde Azalma
  • +%150 Taban Mana yenilemesi
  • AKTİF: Dost şampiyona 150 kalkan verir. Emilen hasarın %25’i kadar altın kazanılır. (Maksimum 100 altın). Kendine üzerinizde kullanılan aktif, yaratıklar vurduğunda altın vermez (15 saniye bekleme süresi)

 



 

NOT: Hata gördüğünüzde, Facebook sayfamızdan bizimle iletişim kurabilirsiniz.

Yorum Yaz

E-Posta adresiniz yayınlanmayacak.